Faq's
Vind hier het antwoord op je vragen
Bekijk de meest gestelde vragen om antwoord te krijgen. Heb je toch nog een andere vraag of wil je om een andere reden contact opnemen, klik op de knop hieronder!
Wat is de levensduur van een ProfileCard?
Onze kaarten gaan ongeveer 5 tot 7 jaar mee bij normaal gebruik. Klanten die een maandelijkse betaling hebben kunnen een keer per 24 maanden kosteloos een nieuwe kaart aanvragen bij een defect.
Mijn kaart is defect of vermist, wat doe ik nu?
Neem direct contact op met onze klantenservice. Heb je een lopend contract dan vervangen wij eens per 24 maanden kosteloos jouw ProfileCard. Als je een vervangende kaart wil ontvangen voor je BasicProfileCard dan kan dat tegen een gereduceerd tarief van 20 euro.
Heb ik garantie op mijn ProfileCard?
Er zit 24 maanden garantie op een ProfileCard. In het geval van een defect dat niet is veroorzaakt door gebruik zal de kaart kosteloos worden vervangen. De klant betaald hiervoor alleen de verzendkosten.
Zijn de abonnementen maandelijks opzegbaar?
Ja! zowel de Personal als de Business ProfileCard zijn maandelijks opzegbaar met 1 maand opzegtermijn.
Waar kan ik mijn ontwerp en andere gegevens uploaden?
Pas na het afronden van je bestelling lever je de benodigde gegevens aan. Dit gaat via de mail die je direct na het bestellen van ons ontvangt.
Bestellen
Betaal veilig en eenvoudig via Mollie
Hieronder vind je de meeste gestelde vragen over je bestelling. Heb je nog andere vragen over je bestelling? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder!
Hoelang is de levertijd van mijn bestelling?
Dit is afhankelijk van welke Profilecard je hebt besteld. De Basic ProfileCard wordt binnen 24 na het aanleveren van de juiste gegevens verzonden. Voor de Personal en Business ProfileCards wordt binnen 5 werkdagen na het aanleveren van de juiste documenten een volledig profiel opgemaakt. Na akkoord wordt de kaart dan binnen 24uur verzonden.
Hoe wordt mijn pakket verzonden?
De verzending van jouw bestelling gaat via PostNL. De verzendkosten zijn gratis en zodra het pakketje onderweg is ontvang je een Track&Trace code per mail.
Waarom hoef ik alleen mijn naam en email adres door te geven bij het bestellen?
Om het bestelproces veilig en snel te houden vragen wij alleen deze essentiële informatie. Nadat de bestelling is geplaatst ontvang je een mail waarmee je de aanvullende informatie kan doorgeven.
Wat gebeurd er nadat ik heb besteld?
Nadat jouw bestelling is geplaatst ontvang je direct een mail waarin duidelijk staat aangegeven welke informatie wij van je nodig hebben voor het opmaken van het profiel. Je kan zelf kiezen welke modules uit het profiel je wel of niet wil gebruiken.
Kan ik mijn ProfileCard na levering nog retourneren?
Omdat de ProfileCard wordt gepersonaliseerd kan deze niet meer geretourneerd worden na levering. Bij fabricage fouten kan je de aanspraak maken op de garantie. Ben je niet tevreden over het ontvangen product? Neem contact met ons op zodat we een passende oplossing kunnen vinden.
Gebruik en aanpassingen
Hoe werkt jouw ProfileCard?
Ondanks dat het gebruik de ProfileCard eenvoudig is vind je hier de meest gestelde vragen over het gebruik. Heb je nog andere vragen over het gebruik van jouw ProfileCard? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder!
Hoe werkt mijn ProfileCard?
Bij levering is jouw ProfileCard al geïnstalleerd en direct klaar voor gebruik. Houd de kaart met het logo tegen de NFC lezer van een toestel aan (de houten kaart werkt dubbelzijdig). Vervolgens verschijnt er een popup in het scherm waarmee het profiel automatisch wordt geopend. De NFC lezer zit bij de meeste telefoons aan de achterkant naast of onder de camera.
Hoe kan de persoon met wie ik mijn profiel deel mijn contactgegevens opslaan?
In elk profiel staat er bij de social media knoppen ook een knop om de contactgegevens op te slaan. Dit is het icoon waar een plus teken boven staat. Als je contactpersoon hierop drukt worden jouw contactgegevens direct opgeslagen in het toestel.
Mijn kaart reageert niet, hoe kan dit?
Controleer of NFC is ingeschakeld op het toestel (Bij iPhone staat NFC standaard aan). Beweeg de kaart een beetje langs de achterkant van het toestel, wellicht hou je de kaart naast de lezer. Voor het verzenden is je ProfileCard getest en deze hoort dus goed te werken. Blijft de klacht aanhouden? Neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik de gegevens van mijn profiel aanpassen?
Het aanpassen van je gegevens gaat via de service link die je onderaan deze pagina terug vind. Kies het juiste Profiel en vul alleen de gegevens in die veranderd moeten worden. Alle vakken die je niet invult blijven ongewijzigd.
Worden mijn gegevens veilig opgeslagen?
ProfileCards gaat zorgvuldig met je gegevens om en werkt volgens de AVG wetgeving. Voor een uitgebreide verklaring kan je de AVG richtlijnen en onze werkwijze nalezen onder aan onze website.
Kan ik een ProfileCard koppelen aan mijn bestaande website?
Ja dat kan, na het bestellen kan je dit eenvoudig doorgeven via de mail door het vakje opmerkingen in te vullen.
Heb je een andere vraag?
Stel hem direct
Wil je nog iets anders weten over onze producten of diensten? Geen probleem! We helpen je graag verder.